2012. április 23., hétfő

Fegyencedzés második hét, hétfő

Kicsit későn estem neki a mai adagnak, valamikor 10 után. A bemelegítést kihagytam, mert az megvolt este: 1 óra gyerek ringatás/alvás elleni küzdelem, majd némi érzés bűnözés (big-mac menü emelgetése és elfogyasztása).
Az edzést a húzódzkodással kezdem: első szint középhaladó (2x25). Kezdésnek kellemes volt, mivel az ajtófélfába csak 4 ujjal tudtam kapaszkodni, ezért leginkább az inakat és a könyök izületeimet éreztem a gyakorlat alatt.
Fekvőtámasz első szint középhaladó (2x25): Ismételten meglepődtem, hogy az állásban fekvő így meg tud mozgatni, ha elég lassan csinálja az ember. A vége felé éreztem a tricepszem és az alkarom rendesen.
Guggolás második szint középhaladó (2x25): érdekes benyomás volt a mai edzés. Nem is a combjaimat éreztem, hanem a vádlim égett, és a térdem jelezte, hogy megkapta a napi terhelést. Úgy érzem, hogy a korrekt bicska guggolás (lenn marad a sarok) is edzésről edzésre könnyebb feladat, de a szintugrás még arrébb van.
Lábemelés első szint, félúton a középhaladó felé (3x10): Úgy érzem, hogy itt még kevés vagyok a 2x25 sorozathoz, így inkább csinálom pontosan a 3x10 et, és majd, ha a 4x10 is könnyű lesz akkor lépek majd a középhaladóra.

Így az edzés után leginkább a hasizmomat, és az ujj mozgató inaimat érzem (még írni is kihívás).
Holnap pihenő nap lesz, szerdán meg a második KM maraton.

Lámpaoltás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése