2012. április 21., szombat

Második Fegyencedzés

Némi bemelegítéssel kezdtem ezt az edzést is, a családtagjaim halk kucodása közepette:
egy két könyök körzés, guggolásban achilles ín nyújtás pár nem teljesen szabályos próba guggolás.
Bicsaka guggolás (második szint) 3x10. Korábban már említettem, hogy a gyertyaállásban történő "fejjel lefelé guggolást" nem nekem találták ki, így ezt nem is erőltettem, mert a halk kucogás valószínűleg hasrsány röhögésben tört volna ki. A guggolás maga kellemes volt, egy kicsit éreztem a vádlimat, de az alapvető probléma, hogy az achilles inam még nagynon merev, és kicsit állandóan el akar emelkedni a sarkam, így kevésbé támaszkodtam a karjaimra, inkább az alsó pozicióban kapaszkodtam, hogy hanyatt ne essek.

Húzódzokás (első szint) 2x10 A függőleges húzódszkodás is kellemesen megmozgatott. Nem is igazán a karomat éreztem, inkább az alkaromat és az ujjaimat, mert nem találtam olyan ajtófélfát amibe jól bele lehet kapaszkodni így az ajó maradt és ehhez az ujjaimra volt a legnagyobb szükség (legalább erősödik a fogásom).

Lábemelés (első szint) 3x10 Egyre jobban  tetszik ez a gyakorlat, amikor elég lassan csinálom remeg az egész testem, de úgy érzem kezd hozzászokni a derekam már nem is fájt annyira, szóval jó úton haladok.

Fekvőtámasz (első szint) 2x25 A legutóbbi alkalomhoz képest kicsit elmetem az ismétlés számot és elértem a középhaladó szintet ez már kellemesen megdolgoztatta a tricepszemet most az ízületeimet nem is éreztem.

Ugyan eredetlileg a "friss hús" fedőnevű edzéstervet akartam elkezdeni, de úgy érzem, hogy az pillanatnyilag kicsit kevés (talán a krav maga miatt) úgyhogy a 2 napnyi edzést egy napra sűrítem és hetente kétszer ismétlem. tervezet szerint hétfő péntek (szerdán KM maraton) a hétvégén meg pihenés.

LÁMPAOLTÁS!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése