2012. április 17., kedd

A kezdetek

Sokáig úgy gondoltam, hogy nem tudnék érdekfeszítő blogot írni. Lehet, hogy ez most is így van. Aztán tovább gondoltam ezt a dolgot, és úgy döntöttem, hogy ha mást nem egy on-line edzés naplót fogok vezetni, hátha más is kedvet kap az edzéshez, és akkor már nem hiába írtam. Persze előfog fordulni, néha egy-két egyéb esemény is, de jó részt edzésről lesz szó.
Pár szóban (és számban) a háttérről: 6 év cselgáncs, több évnyi "gyúrás" (kisebb nagyobb és néhány egész nagy megszakítással) 6+3 hónap Krav-maga. Jelenleg már csak a KM-t űzöm aktívan, illetve mostanáig volt ez így, ugyanis mától elkezdem a calisthenics edzést. Ez gyakorlatilag a saját súllyal történő minimalista edzés. A gondolat ébresztő a fegyencedzés c. könyv amit elolvasva éreztem, hogy ki kell próbálnom.
Egy kis kedvcsináló a saját testsúllyal való edzéshez: http://www.youtube.com/watch?v=pfsTKfUT-RQ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése